Make it simple, bold and clear.
Campagne
De kortste weg naar de doelgroep start bij de ogen en gaat via het hart naar het hoofd. In een visueel overweldigende wereld moet de boodschap door steeds meer filters heen breken.
We grijpen eerst de aandacht door de juiste metafoor aan de goede vorm te koppelen. Vervolgens behoudt een krachtige kernboodschap, die de essentie van inhoud verwoord, de interesse. Tenslotte bieden we context; de noodzakelijke duiding voor de start van de dialoog met het publiek.
-
Uw Gegevens Redden Levens
Bekijk project -
Mantelzorg Den Haag
Bekijk project -
Deelidentiteit terug naar kantoor
Bekijk project -
Anticonceptiespreekuur
Bekijk project -
Citymarketing Den Haag
Bekijk project -
Jodiumprofylaxe
Bekijk project -
Dag van de Architectuur 2018
Bekijk project -
Verbod op plastic tas
Bekijk project -
VWS Kennisagenda
Bekijk project -
200 jaar koninkrijk
Bekijk project -
Geen 16? Geen druppel!
Bekijk project